Halvtid

Nu har vi bara två veckor kvar här på Bommers. Vi trivs väldigt bra här. 
Vi är ute mycket... 
även om det har varit skitväder en hel dag så spricker det ofta upp mot kvällen och dessa solnedgångar... dem missar vi inte i första taget! 

Påsken var helt underbar med familj och vänner. Jag och barnen hade påsklov i 10 dagar så det var gött! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vårt nya personalrum - chillrum är äntligen klart på jobbet, i måndags kom tvn upp! 🍿😃
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Före VS efter. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags så var jag och kollegorna på inflyttningsmiddag hos Jannette. Det var jäklans trevligt. Frossade i räkor, spelade spel och hade så kul! 
(null)

I lördags var Oskar och Elin här! 
(null)

(null)

(null)

Annars forsätter tisdagspadeln 🎾 och jag har  äntligen fått tummen ur och köpt nytt rack. 

(null)

(null)

(null)
Bilder från kvällens promenad. 

Ja Hörrni, om jag inte bloggar innan 28e så är det här ni hittar mig framöver ⬇️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0