Veckan

Förutom jobb så har veckan varit full av aktiviteter. I tisdags så hade Alicia avslutningsfest på fsk. De är 11 barn som slutar så vi var lagom mängd med folk. 
Minglade lite, drack cider och sen grillades det hamburgare o till efterätt glass. Efter presentutdelningen var klockan helt plötsligt 20.00 och dags att åka hem. 
Känns så vemodigt att lämna Tom Tits, hela familjen har varit så nöjda och båda barnen har älskat sin fsk🥰 men nu är det dags för ett nytt kapitel i livet. (Eller snart...) 
(null)

(null)

(null)

(null)

Har även uträttat massa ärenden. Nu är det så många avslutningar, student, födelsedagar, morsdag, förlovningsdag (9 år!!!!! 😱😱) så gäller att skriva ner så man inte glömmer bort någon. 
Och spelat 3 rundor golf! 😅 jag o Kim spelade två och fick exakt lika mycket poäng. 

Ikväll spelade jag med Nina och Åsa. Då vann faktiskt Nina som gick första rundan på typ 20 år. Det tycker jag var bra jobbat. 20 poäng på 9 hål 👏🏼

Barnen hade bakat cupcakes helt själva (kim satt på ugnen å höll reda på tiden men annars så made by the åbergs-sisters) fick smaka när jag kom hem. 😋 jag fick ihop 23.000 steg också. Flängt hela dagen! 😅 trött som bara den men ett avsnitt av dead to me hinns med. 

Imorgon ska vi ha räkafton 🦐 med jobbet hemma hos Albin. Ska bli jättetrevligt. Hoppas på fint väder så vi kan spela kubb o hänga ute ☀️ 

Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0