Ny vecka

Veckan som gick var väldigt blandad. Känsloladdad absolut. Jag har ingen aning om hur det kommer gå för LjusExperten Eskilstuna i framtiden. Jag kan bara hoppas och tro... och att vi som jobbar gör allt för att vi ska klara oss igenom denna kris. Vi tar en vecka i taget och utvärderar.
Jag är oerhört tacksam för alla kunder som vågar sig ut och stöttar oss.
(null)

(null)

(null)


Jag, Karro, MJ, Sarah å Cilla försökte också dra vårt strå till stacken och stötta lokalt så i fredags så bjöd Karro in till sangria och lite plock hemma hos henne innan vi gick ner till stan för en labanesisk meze på Mira Mar. 
Det var en sån trevlig kväll med massa mat och snack. Sen gick vi vidare till Park Hotell där vi drack vin och spelade shuffleboard, träffade på MJs bror med vänner också, som vi spelade med sen kom även Sandra och Kiki som vi spelade med och sen vidare till Caesars för en drink. 
Det var en väldigt kul och oplanerad kväll ute i "vimlet" 
(null)

(null)

I lördags så var det balett för Alicia. Jag o Junia cyklade hem till Lasse och Åsa där det blev korvgrillning till lunch. 😎 
Vi blev kvar resten av dagen o kvällen. 

I söndags så var tjejerna hemma hos Emilia o Ali för att hänga med Zakie, Dani och Liyah.
(null)

(null)

(null)


Jag, Kim, Lasse och Åsa tog en cykeltur som blev lite längre än väntat. Vi cyklade i 2 1/2h timme och sen hade jag så ont i baken att jag var tvungen att ligga ner resten av kvällen. 

Men summan av kardemumman - bra helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0