Sommarhelgen

I fredags efter jobbet så åkte vi hem till Albin där vi käkade räkor med alla tillbehör och spelade kubb, spel och bara hade en skitrolig kväll. Det blev tom ett dopp i poolen. 

På lördagen vaknade vi rätt skaplig tid trots spränghuve 😅 vi gick en promenad och snackade på. Vid lunch åkte jag hemåt. 

Tack alla ni! 🙌🏼😇🤣 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

När jag kom hem var det bara att svira om och åka till Wåhlsetds för att fira Oliver (lite i förskott) 
Småplock med bubbel, grillat till middag och så tårta såklart. 
Kidsen hade vattenkrig och hade askul. 

Vid 21 tackade vi för oss, Junia ville sova kvar då vi fick bara med oss Tora hem. 
Vi kollade på en bra film på SVtplay som jag tycker ni borde se. Det är en norsk film som heter vågen. Se den!!! 

(null)

(null)

(null)
Fina stora killen 😍

I söndags så vaknade jag av att Tora ropade på mig att jag skulle komma upp. 
Och när jag kom upp var frukost framdukat och så fick jag fint brev med teckning och armband. Blommor och en present... 
(null)

(null)

(null)
Rosa golfbollar 🏌🏼‍♀️ perfekt!!! 

Sedan satt vi igång med att göra oss klara, Tora skulle på 6-års kalas kl 12, sen hämtade vi upp Junia i kallfors och vidare mot Bommersvik där vi mötte upp min föräldrar. 
Vi gick en promenad runt området i strålande solsken och sen väntade en 4-rätters lunch med bubbel och vin och present till mamma. 
Jättemysig dag. Första morsdag jag har firat med henne på säkert 10 år... mer kanske. 
Så det kändes så bra! 
(null)

(null)

Vid 15 så var det dags för gymnastikavslutning för Junia. Jag och Kim åkte till Lasse och Åsa för att hämta upp Tora och så hem och bytte om (IGEN 😅😅😅) 
Kim och barnen åkte till Junia’s avslutning på ridningen och jag åkte till Kallfors för en 9  håls runda med Nina å Åsa. 
Vilken härlig kväll! 

Känns även skönt för mig att ridningen är på paus nu pga min allergi. Jag känner att jag har dåligt samvete för Junia älskar att rida och att vara i stallet men det har varit jobbigt för mig.  Jag har kliande ögon och hals nästan varje dag och nyser. 
Fast Junia byter om i gagarget och vi tvättar hennes kläder efter varje ridning och hon får duscha så fort hon kommer hem så finns fortfarande något kvar för jag känner direkt! 
Sen efter 5 dagar så börjar det släppa men så blir det riddag igen o då börjar allt om. 

Aja, ska ta tag och kolla upp om jag kan ta nån allergimedicin. 

Kvällen avslutades med tvätt, plock och sista avsnittet av dead to me. Vill ha säsong 3 nu, gillar verkligen den serien! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0