Fixar dag!

Idag har jag och Alicia varit lediga. Vi åkte först till Systembolaget, sen till skopunkten, till plantagen. 
Hem å käka lunch, så iväg till stan där vi köpte nya flytsaker till poolen, sunblock på kicks och så gjorde jag mina naglar. 
Kom hem lagom till att Kim kom hem med Junia och Celine. 
Tjejerna ville baka kladdkaka. Så så fick det bli! 

Sen cyklade Junia å Celine hem till Celine för att sova där. Kim åkte och spelade golf med Jonn, Henke å Tobbe. 
Jag å Alicia åkte till maxi och handlade allt till midsommar. Puuuuh... 
sen hem till Lasse och Åsa för att låna sovsäckar och liggunderlag. 

Så hem och laga middag, och fixa lite. Vid 20.30 när Kim kom hem gick jag en PW och lyssnade på skön musik. 

Nu ligger jag i sängen i kollar på late night concert med Miriam Bryant. Ett glas bubbel för att fira att vi tar långweekend nu hela familjen och drar till Lisö imorgon! 💙🇸🇪 
Jag har gjort en rabarbersnaps och imorgon ska jag göra en Skagencheesecake. Ska bli mycket spännande. Båda recepten är från tidningen buffé. 

https://www.ica.se/recept/rabarbersnaps-725740/?utm_campaign=later-linkinbio-tidningenbuffe&utm_content=later-7784615&utm_medium=social&utm_source=instagram

https://www.ica.se/recept/skagencheesecake-725738/?utm_campaign=later-linkinbio-tidningenbuffe&utm_content=later-7785505&utm_medium=social&utm_source=instagram

Och det bästa av allt, efter 4 månaders väntan fick äntligen mina föräldrar återvända "hem" till kalymnos. 
(null)


Så tack och hej nu är jag helt slut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0