đŸ‘‹đŸŒ

Fredag, sol och halvdag pĂ„ jobbet! đŸ™ŒđŸŒ 
Veckan har varit fin, jag har gĂ„tt promenader och lyssnat pĂ„ poddar om kvĂ€llarna. Att man bara kan gĂ„ ut i linne och gĂ„ genom skogen gör mig sĂ„ lugn. Min mage har varit lite fram och tillbaka den senaste tiden. IförrigĂ„r var jag tvungen att lĂ€gga mig vid 22 för jag kĂ€nde att magkatarren var pĂ„ G. Men men, gĂ€ller bara att lyssna pĂ„ kroppen. 

Junia har inte behövt vara pĂ„ fritids utan lekt och sovit hos sin klasskompis i Viksberg. De har badat massor och haft vĂ€rldens start pĂ„ sommarlovet! 
Alicia har haft sin grannkompis över om kvĂ€llarna och igĂ„r badade de i poolen. 💙

Jag, Kim och Lasse spelade golf i onsdags, sen har vi plockat fram alla utemöbler och gjort rent (bĂ€ttre sent Ă€n aldrig men vi har verkligen inte hunnit 😅) sĂ„ nu vĂ€ntar en helg vid poolen. Victor kommer och sover oss pĂ„ lördag sĂ„ det blir kul för dem! 💩

Fick en underbar bild pĂ„ mormor som lĂ€ngtat efter att fĂ„ gĂ„ till frissan. đŸ„°
(null)

Hej sĂ„ lĂ€nge! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0