6 juni och Sveriges nationaldag!

Vi började dagen med att Oskar och Elin kom hit för att leka med tjejerna. Elin går på samma fsk som Alicia och Oskar (som är hennes bror) gick tillsammns med Junia på Tom Tits. 
Vi cyklade till Viksbergskolan för att leka, sen blev det storm och fick cykla hem i regnet 😅😅😅 
Fick värma oss med lunch och en film hemma i soffan. 
Sen blev det pyssel och sånt. 

Cecilia och Becky kom förbi också. Vi snackade skit, jag fick presenter 🎁 (tusen tusen tack) och blev bjuden på bubbel 🥂 jag förstår inte, blir man så här bortskämd när man fyller 33 😂 sen sa vi hej då till alla o 
 gjorde oss klara, cyklade hem till Lasse och Åsa där den vankades 6 juni 🇸🇪 middag med mina föräldrar. 

Alicia sov över och jag, Kim och Junia cyklade hem vid midnatt. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0