3 juni - min födelsedag

Ja dags att bli 33 då! Vaknade då på steam och fick en väldigt god födelsedagsfrulle! 
Vid 10 checkade vi ut för vi hade en golftid att passa. ⛳️ 
Hade en fin förmiddag där med strålande sol och sedan åkte vi hem till mina föräldrar som ville fira mig lite. 
Vi kom dit vid 15 tiden och vi drack bubbel på balkongen och jag fick så fina blommor och present. Av barnen fick jag ett par jättefina turkosblå örhängen från Caroline Svedbom 💙 
Sen så plingade det på dörren och där stod Lasse och Åsa och sjöng för mig och hade med sig tårta!!  Vilken överraskning. Vi åt en tidig middag i form av plock och tapas. Jättehärlig eftermiddag och kväll! 
Och det bästa av allt, jag fick nya golfklubbor och en fickplunta 😉 tusen tack för fina jättebra presenter! 
Vid 20 tiden tackade vi för oss och åkte hem. 
Sån fin dag jag fick tillsammans med er! 
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0