Mitt i veckan

Jag har mest jobbat. Det har varit kul, detta trista väder gör gott för affärerna 😉 
Igår blev det middag med jobbet (fick inte med mig alla men, dem som kunde) vi drack drinkar och jag åt en sån god flat-bread räkpizza med chiliaioli. 
Jättetrevlig kväll! Måste dit och dricka alla drinkar på listan för alla såg så goda ut!!! 
Får bli till hösten! 🍸🍹 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag gick Junia sin sista dag på fritids så nu är det SOMMARLOV! 
Hon åkte direkt hem till Wåhlstedts och ska sova där och åka till Västerås imorgon för att bada på kokpunkten. 
Tora går sista dagen imorgon. De har gjort egen körbärssylt som de ska äta till filen på frukosten imorgon så SUPER viktigt att hon kommer i tid till den. 😂 

Känns så jobbigt att det är sista dagen imorgon. Kommer jag typ börja gråta när vi säger tack o hej till alla pedagoger?😅 Tack vare världens bästa förskola med pedagoger har mina barn formats till dessa fantastiska tjejer dem är idag 🥰 jag är så tacksam! 
Jag är väl också lite nere för att barnen blir uppdelade i två olika skolor till hösten och det gör mig så ledsen. Har alltid tänkt att tjejerna skulle ha varandra i skolan och på fritids. Gå hem tillsammans. Stötta varandra. Bara ha varandra nära till hands. Nu blir det inte så och jag är så besviken på Södertälje Kommun.

Jaja. Snart helg! 🙌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0