Jobb jobb

Nu har Maria och Jannette gått på semester här på jobbet, och det innebär att jag och Albin jobbar varje dag - fast vi går om varandra. 

Nedräkningen till VÅR semester är påbörjad. Den 19 juli går jag! Barnen går sista dagen på fsk och fritids 10 juli. De ska hänga lite med farmor o Pelle och Åsa och farfar medan jag o Kim jobbar. Sen, om nu allt går som det ska, åker vi till mina föräldrar på Kaly och är borta KNAPPT 4 veckor. Tredje gången gillt kan man säga, hade bokat med Norwiegian först men när den rutten ställdes in så bokade vi Airtours och sen när den blev inställd blev det Aegean (reguljärt) så där är vi nu. Hoppas hoppas allt går vägen! Och det blir ju kul också om pengarna för inbetalda resor dyker upp innan sommaren är slut 😉 

Förra helgen hade vi också långledigt hela familjen. I torsdags så åkte vi med familjen wåhlstedt och Cecilia till Lisö där vi spenderade helgen med 30 graders värme och 25 gradigt hav. Det var helt underbart! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0