Veckorna går...

Okeeej då ska jag försöka skriva ner vad vi har hittat på den senaste tiden. 
Om vi börjar med brudtärnemötet hos Malin så blev det rätt så mycket kärlek å sedan blev det lite stökigt. Vi lagade mat, drack bubbel, försökte planera. Snackade. Spelade spel. Till klockan blev 03, då gick jag å la mig. 😂😂
Väldigt kul att lära känna de tjejerna också. 😍
(null)

(null)

(null)

Jag begav mig hemåt ganska tidigt på söndagen typ vid 10 tiden så då blev det familjetid! 
Ganska viktigt att få till eftersom jag åkte till Göteborg på måndagen direkt efter jobbet. 
Mötte upp Malin på södertälje syd och sen så käkade vi å delade på en flaska rött och så helt plötsligt var vi i Göteborg. 
Bytte tåg o tog pendeln till Kungsbacka där Emy och Carl hämtade upp oss. 
Vi sov hos Carl första natten och vi fick ett utomordentligt bra välkomnade med chark, ost å vin. 
Gick å la oss vid midnatt. 
(null)

(null)

(null)

På tisdagen var vi uppe tidigt för att kl 09 kom ljusexpertens VD, Linda och webbansvariga Olivia för att ha webbmöte med oss. 
Vi gick igenom allt som planerat och vid 12 var vi klara och då begav vi oss till Kungsmässan för att titta in i Carls butik och äta lunch. 

Sedan åkte vi till Göteborg för Emy hade boka tid för att prova brudklänningar. (Haha vi får vara med om mycket) och det gick ju SÅ bra för hon hittade en hon slog till på! 🥰😅
Efter det styrde vi bilen till avenyn där vi bokat boende på hotell Bellora som kan vara det ett av de mysigaste jag besökt. Sån stil på hotellet alltså! 😍😍😍 
(null)

(null)

(null)

(null)

Hann tom en gymtimme med Emy i ett väldigt speciellt inrett gym! 
(null)

Sedan gjorde vi oss klara och gick till biljardpalatset och körde shuffleboard! Det var så himla kul! 
(null)

Vid 20-tiden tog vi taxi till Magic Flamingo där vi åt middag. Tog in många smårätter som vi delade på. Allt var jättegott! 
Och drinkarna ! Ojoj jag drack en mango/chili drink som var helt amazing!!! 

Sen blev det taxi tillbaka till hotellet och sova 😴 
Fortsättning följer 🤗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0