Helgen

I helgen var jag ledig för vi hade planerat en liten tripp till huvudstaden. Eller Kim visste inget, det var jag och Sarah som planerat. 
Vid 14.30 kom Sarah å Budda och hämtade oss, vi åkte till Solna där vi körde escape room. 
Jag har ju gjort det förut på ett annat ställe och då var vi inte ens i närheten av att klara det men denna gång gjorde vi det. ✌🏼 sjukt nöjda åkte vi därifrån och checkade in på Clarion Sign hotell. 
Vi gjorde oss klara för att sedan gå ut och äta en grym middag på Papá italiano. Vi delade på allt gott så alla fick smaka av allt. Vi drack goda drinkar och rödvin. 
Träffade på Mickis där och det var kul. 
Efteråt gick vi vidare till Grand escalier i stureplansgallerian. Där drack jag en så god ingefärsdrink. Älskar smaken! 
Vidare till The bull and bear där vi fortsatte och där även Jaque anslöt sig. När klockan blev alldeles förmycket blev det Hell’s Kitchen för de andra men jag orkade verkligen inte. Ångrade mig inte dagen efter 😅 
Dagen efter så checkade vi ut och åt lunch på flippin burgers och sedan åkte vi hem. 

Barnen hade varit hos farfar och Åsa så vi åkte förbi där och plockade upp dem. Tack för barnvakten och tack Budais för en grym helg. Börjar bli lite av en tradition att åka iväg i januari på en festhelg i Sthlm. 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0