Hej

Hoho här ekar det tomt. Vad har hänt sen sist? 
Jo vi hade uppesittarkväll och själva julafton firades hos min moster. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

På juldagen packade vi in oss i bilen och körde hemåt. Landade hemma vid 17 och svirade om  till nästa julfirande som var hos Lasse och Åsa. Vi åt god mat, spelade spel och fick julklappar 😍 

På annandagen så var det julfirande nr 3 hos Carina o Per. Ännu mer god mat och klappar ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen så jobbade faktiskt jag några dagar 😅 fre, lör, Sön och mån. 
Vi tog bort julen o sånt som var väldigt skönt att få gjort innan nyår. 
På lördagen kom min syster å Alex, och Andreas o hans tjej över på middag. (Mamma å pappa var också med) hade en väldigt trevlig o rolig kväll. Som blev väldigt sen... tror jag gick o la mig 02.30. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0