En månad bloggsemester

Var väl ca 1 månad sist jag kikade in här. Jag tog semester helt enkelt. 
Men här kommer bilder från våra veckor på Kaly. 
Tack för en fantastisk sommar ❤️ 
(null)
20 juli - nu drar vi! 

(null)
8 väskor av 8 möjliga blev kvar i Aten, men här sitter vi på båten. Från kos till Kaly. 
(null)

(null)

(null)
Första dagen blev det bad i Vlyhadia ❤️

(null)

(null)

(null)
Och på kvällen dansföreställning i pool och på land med prisutdelning. 

(null)

(null)
En kväll på Aegean restaurant som är min favorit! 

(null)
Palionisos 
(null)

(null)

(null)
En av mina morgonpromenader bjöd på fin utsikt över kantouni 💙
(null)
Kim slår i tån. 

(null)

(null)
En dag på piratstranden 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En gosigare kisse finns inte. Vilda heter hon. 
(null)


(null)
Pantileimon 
(null)

(null)

(null)

(null)
Massouri beach 
(null)

(null)

(null)

(null)
Akti beach 
(null)
Hemmakväll vid poolen 
(null)

(null)
Färsk tonfisk till middag. 
(null)
Underbara Vathi 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag och Carina gjorde löjromspizza en kväll 🤗
(null)


Fortsättning följer...

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0