Helgen

I fredags efter jobbet så kom familjen Budai  o Robban över på middag. Blev risotto o rödvin. 
Planerade resa, snackade massa o spelade sällskapsspel. 🥰

I lördags var det gympa för Junia, Kim jobbade, Alicia hängde med farmor o gick på bio och såg toy story, jag, Cecilia å Junia gick på stan. Jag fixade naglarna å shoppade ny klänning.  Sen åkte vi hem och åt lunch o bara kollade på film o hade en riktig mysdag. 
(null)


Kl 15.30 kom mina kollegor, Maria, Albin, Lovisa å Sofi från jobbet. Det var nämligen dags för en liten "kickoff" kryssning med Birka. 
Hann med nöd å näppe med båten (pga halvmaran) 😅 snacka om stress. 
Fick pusta ut fem min i hytten innan det var dags för skaldjursbuffén. Där fanns allt man kunde tänka sig! 
Mätta å belåtna gick vi till taxfreen å köpte lite gott innan vi gjorde oss klara o förade lite i hytterna. 
Sen så var det mest dans som gällde. 💃🏼
Hade så kul! 
Dagen efter var det frukost, o lite shopping trots huvudvärk. 🤔😉

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Ja, så rolig var den helgen! Check 👊🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0