En vecka

Går ju undan. Förra var bara jobb för mig. Vi hade slutinventering i söndags. Mycket att göra, mycket att gå igenom. Sliter mitt hår när allt inte klaffar. 
Men nu är allt godkänt så får det bli som det blir. 
Eftersom jag jobbade hela helgen så var det inte så mycket som hände. I fredags kom Lasse och Åsa över på fishtacos och Chicagospel. 
I lördags så var det gymnastik och födelsedagsparty hos en klasskompis för Junia. 
På kvällen när jag kom hem - hemmagjorda pizzor och film. 

Idag har jag min lediga dag. Tvätt å sånt står på schemat innan jag hämtar tjejerna. Alicia ville gärna gå till fsk idag då de ska på teater 🎭 

(null)
Junia spenderade sin fredag hos min mamma och Junis stora intresse är smink o håruppsättningar, både på sig själv och på mamma 😉😊
(null)


Vi har även börjat planera nästa års sportlovssemester. Först var vi så inne på Costa Rica men efter ett tag ändrade vi oss till Sri Lanka. Tanken är att hyra ett stort hus i Unawatuna. Jag har varit där förut men kommer inte ihåg så mycket av det. Foton därifrån hjälper mig att minnas men har svårt att placera mina minnen rätt. Blandar ihop med Indien tror jag. 
På Sri Lanka åkte vi på safari, 3 dagars resa i landet med tåg längst med kusten, besökte olika teplantage (bla där Lipton Tea tillverkas) botaniska trädgårdar, sov i små hyddor mitt i djungeln, mm. Så himla tråkigt att jag knappt minns detta... (mest pga att jag blev sjuk under resan och var uttorkad och trött) 
Jag vill ju gärna prova på att surfa (och Kim vill fortsätta sin surfing efter Bali-resan) så därför tror jag Sri Lanka skulle passa oss bra. Så på fredag kommer familjen Budai hit så ska vi försöka göra slag i saken och bestämma oss 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0