Oktober

Man kan väl säga att jag är inne i min jobbperiod just nu. Julen är påväg upp. Vi har haft en FANTASTISK helg i butiken 4-6 oktober då vi hade 20-70% i hela butiken. Vi ökade bra från förra året och det var riktigt kul! 

Förra veckan kom min far hem från Grekland o  samma kväll som han landade firade vi Tilde 18 år. 
Dagen efter fyllde Nina 50 och vi överraskade med frukost på Park, sedan promenad i Järna med en vegetarisk buffé å sedan massage å så gjorde vi oss klara å åkte mot sthlm o mötte upp fler firande vänner på Haymarket för att sedan äta middag på Spanjorskan och vidare för att dansa. Jag var inte stöddig på fredagen😅 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
Tilde mini. 😇

(null)

Hade så himla kul och vet att Nina uppskattade sin födelsedagstorsdag väldigt mycket! 

På fredagens när min huvudvärk värkt färdigt åkte vi till familjen Wåhlstedt för tacos å spel. Väldans trevligt. 
På lördagen jobbade jag och sedan var det dags för födelsedagsmiddag Nr 3 för veckan för att fira Lasse. Som vanligt urgod middag och sedan chicago. 

Andra guldkorn är att vi varit i enhörna med släkten och firat min farmors 93års dag. 

Annars tidiga morgnar och seeeena kvällar. 

Jag ser fram emot helgen då jag är LEDIG och vi ska på Baronens 30års fest 🎈 
(null)

Kommer bli grymt! 👊🏼

(null)

Märker mer och mer att Alicia är lagd åt det praktiska hållet o vill jobba med händerna. Hon utrycker sig mycket i att  rita, måla ,klippa o klistra, bygger saker. Vill göra så mycket med sina idéer. Sminkar allt o alla. Kommer på uppfinningar osv. Helt olik Junia. Så häftigt endå att de är så olika.  På bilden ovanför har hon ritat sjöjungfruar som gammelfarmor Ulla fick i present. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0