Längesedan

Vi har det fullt upp på jobbet nu, det är kul fast man tänker och andas jobb 24/7. Men nu har jag faktiskt några dagar ledigt, Junia har höstlov och jag har lovat henne att hon ska få hänga med mig istället för fritids. 
Imorgon åker vi och jobbar lite, men sen har vi även planerat grönan en dag med hela familjen för att få halloweenfeeling innan helgen. 
Junia ska på halloweenfest på fredag och Alicia på lördag. Vi ska även till kyrkogården på lördag och så blir det middag hos Lasse o Åsa. 



Ja, vad mer? Sen sist jag tittade in här så har vi varit på Henkes 30års fest med ca 45 andra festglada people och ja, det blev fest! Tog taxi hem 03.20 och nästa dag var definitivt en soffdag med huvudvärk. Och pizzaoline. 
Hann även med att fira Cecilia på lördagen med sushi och bubbel. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Allt man behöver när man pudrar näsan i badrummet. Laddare o shot. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kvällens värdpar 😍
(null)

(null)
Några av oss hade samlat ihop till en golfresa 😊. 


Annat som hänt denna vecka är att jag o Kim spelade (troligtvis) sista golfrundan för i år. Inget resultat jag kommer minnas men det var mysigt att komma iväg. Lunchade även på Styret tillsammns och där är det alltid gott. 
(null)

Denna helg har varit lugn. I fredags så blev vi bjudna hem till familjen Budai på löjromspizza och vin. Satt mest o snackade om Sri Lanka. 🌴🌞🌺

I lördags jobbade jag, mycket folk och bra kassa. Gick ut med ett utskick i torsdags så bra respons. Jag kom hem vid 18 tiden och då serverades tapas, vi tittade på så mycket bättre (älskaaaaar) och sen en film. Kidsen sov i soffan å det är de bästa dem vet. 

Idag bara varit hemma o laddat batterierna. Veckan som kommer blir nog lugn men sen stormar det fram till jul. Vi är inte fulltaliga i personalstyrkan så det är bara att bita ihop nu! Får tänka att det skulle ju vara sjukt trist om det INTE var mycket nu. Inga kunder, inga pengar. Så nu kör vi! 👊🏼
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mamma och pappa har fortfarande gött väder på Kaly. Vi längtar dit och tänkte först åka ner nu på lovet men finns inga flyg som passar.
Hur som helst, det ser inte ut som hösten har kommit dit! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0