Det kapitel 2

Igår kväll var jag på bio med Cecilia på heron. Vi såg DET kapitel 2. Den var inte så bra. Jag hade höga förväntningar för jag tyckte faktiskt första filmen var bra. 
Men kvällen började rätt roligt för att vi gick in i fel biosalong. Det var mycket folk, mörkt, jag sneglade mot duken samtidigt som jag letade efter rad 11 , filmen såg ut att vara en action och som pågått säkert en timme. 
Letar efter våra platser. Jag tyckter filmen verkar vara lite mycket action för att vara en skräckfilm. 
Då inser jag att vi är i fel salong. 
Undrar vad folk tänkte när vi kommer in med händerna fulla ned snacks och letar efter våra platser när typ halva filmen redan rullat...
Vi började såklart nervöst asgarva när vi skamset lämnade salongen. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0