November - vegan

(null)

Jag har en bucketlist. Där står många saker jag vill testa, uppnå, besöka, göra... innan jag dör. 
En liten punkt på den listan är - äta veganskt i en månad. Och i våras (tror att jag det var) så bestämde jag och Mary att vi skulle checka av den. 
Så den 1 november (på självaste internationella vegandagen) så började alltså min veganmånad. 
Hur har det gått då? 
Jo kräver såklart mer planering, en snabb visit på Ica o bara ta något är att glömma. Måste läsa på allt. Vara väl förberedd. 
Jag kör storkok så jag har både lunch å middag o får flera matlådor. Jag har också börjat äta olika vitaminer så inte kroppen missar något. 
Så ja, idag var det dag 5 och jag tycker att allt jag fått i mig hittills smakat väldigt gott och det känns BRA! 
Nu förstår ju jag att ingen känner sig lockad att bjuda mig på middag , men bara så att ni vet kan jag ta med min egna veganmatlåda 😉

Min middag igår 👇🏼
(null)
👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0