Helgen

Jag hade en ledig lördag och söndag och den tog vi vara på till max! 
Tacofredag med idol, vi somnade till allihop i soffan. Världens mys. 
På lördagen drog Junia iväg med Cecilia på gymnastik och vi andra gjorde oss klara. 
Alicia packade sin och Junia’s väska för övernattning hos farfar å Åsa. Vid 12 drog vi iväg, det var dags för oss att fira Carina i efterskott. Så vi plockade upp Micke o körde mot sthlm för att möta upp alla de övriga hemma hos Carina o Per. 
Det blev bubbel, lunch och snack innan vi tog uber till Oscarsteatern där vi kollade på så som i himmelen - musikalen. Jag tyckte den var jättebra! 🎭🎻 

Sedan blev det middag hos Per o Carina. Klockan blev lite för mycket så vi sov över. Så det blev även en mysig frukost där. 

Mot kvällskvisten i söndags så spelade jag padel med Cilla, mallan o henke. Skitkul!!!! 
Nu vill jag köra igen🎾 

Avslutade söndagen med att se så som i himmelen - filmen också, bara för att 😄
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0