Veckostart

Är sommaren här nu? Vågar man hoppas? 
Den 1 juni är det i alla fall sommar och då har vi beställt en stor sol för då blir det fest! 

Igår så jobbade jag. Hämtade kidsen å sen käkade vi lite middag innan vi åkte till Kallfors för en 9 hålsrunda. Gick sådär. Men det var så himla skönt väder å det blev man ju glad av. 
Barnen var hos Mary å Sam så länge vi spelade så vi åkte hem dit efteråt. 

Idag så gick vi upp tidigt. Jag packade å gjorde mig redo för några dagar i Malmö och Tyringe. 
Idag ska jag möta upp Emy o Carl i Malmö där vi sedan sover kvar hos Emy och imorgon åker vi vidare till Tyringe för att ha bolagstämma med resten av LjusExperten och kolla på Konsthantverks produktion. Ska bli väldigt spännnade. 
Ja så nu sitter jag på tåget och det är min första gång jag åker såhär.. och det är ju en liten upplevelse i sig. 5 h tar det. Det enda jag vet att jag glömde var min bok. Jag som skulle läsa. Typiskt. 
Aja men vi hörs sen då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0