Hej då Kaly

Vi ville inte åka hem. Veckan var så bra. Allt var Kims idé att åka, han bokade biljetterna i samma veva jag kom hem från Kroatien och 18 h senare drog vi, jag var inte alls beredd på detta och jag hade inte fixat med jobb som skulle vara inlämnat osv men allt gick ihop sig. Och att min braiga personal ordnade så schemat gick ihop utan mig. Thanx! 🙌🏼😀 

Vilken turlig vecka. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kom hem "igår" (natten till fredag). 03.00, upp imorse för att jobba och barnen längtade efter skola o fsk. 
Kändes i alla fall helt ok för oss fast vi var trötta. 
Nu har vi helg! 
(null)
Kim gjorde en supergod pastascampi till middag. 

Nu godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0