❤️

I lördags var jag med Junia på gymnastiken i bollhallen 9-11. Så roligt att se alla duktiga tjejer! Ska försöka vara med nästa lördag också, så imponerad o jag blir så glad att få se dem! 
Efteråt åkte vi och handlade inför helgen med Cecilia. Sen mötte vi upp Alicia å Kim hos Lasse och Åsa för korvgrillning 🌭

När vi var klara där så åkte Cecilia å kidsen hem till cillas föräldrar och jag å Kim åkte till Huddinge sjukhus för att hälsa på mormor-Eva. 
Hon hade ramlat i trappuppgången och blev liggandes 4 h innan hon fick hjälp med ambulans o det. Just denna dag hade hon lämnat mobilen i lägenheten också, så hon kunde inte nå någon! Hjärtat gick i tusen bitar när jag hörde det. 
Vi åkte iaf dit med lite smått å gott och hon blev väldigt glad över att se oss. Men det var jobbigt också. 💔
Som tur var så var det "bara" en bruten fot o operation av den (idag) 
Jag var så rädd att hon gjort illa huvudet o ryggen. 
Älskar dig mormor. 
(null)
Så glad trots allt! ❤️ 

Efter några timmar åkte vi hemåt och när vi kom hem var Cecilia o kidsen + hampe å Elvira hos oss. 
Kim gjorde pizza o jag å Cilla åt skaldjur. Perfekt uppladdning till esc! 
Lagom till att den började kom även Lasse över. 
Och ni alla vet ju hur besviken jag var över att bli snuvad på vinsten sådär på slutet. 

Idag söndag så hade vi en babyshower för Sandra hos Mikaela (Sandras granne) 
Blev väldigt lyckat för hon blev verkligen överraskad och vi åt å drack så mycket gott! 

(null)

(null)

(null)

Jag tror Frank tittar ut 7/7 😉😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0