Veckan

Jag älskar att familjen är morgonpigga nu! Det är så gött att vakna vid 05-05.30 och då kan jag gå ut gå och köra lite övningar hemma innan klockan hinner bli 07! 
Sega kvällar däremot, har somnat innan 19-19.30 varje kväll sen vi kom hem och då har jag verkligen hållt mig vaken. 
Jag vill alltid vara morgonpigg. Jag vill alltid kunna vakna av mig själv innan kl 06. Fasen va jag skulle hinna med mycket då! 

Vad har hänt sen vi landade på svensk mark då? 
Hängt hos Budais i söndags. Vi bokade en barnfri resa i slutet av maj till Rom. Jag å Kim fick bidrag å barnvakt i julklapp av mina föräldrar och Per o Carina. 
Vi har aldrig varit i Rom så det ska bli väldigt spännnade o roligt. Så har vi med bästa rom-guiderna och spelparet som finns 👌🏼 
I måndags var jag tillbaka på jobbet och där hade allt flutit på bra, trots sjukdomar. Väldigt fint i butiken också! 
Idag är jag på väg till Borås, imorgon ska vi besöka konstsmide och star trading för att kolla in julen 2019. 
Åker hem igen på torsdag. 


Hej så länge! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0