Mitt i veckan đŸ€—

Hej, onsdag! 
MĂ„n o tis var jag uppe vid 06 Ă„ körde trĂ€ningen inne. TĂ€nkte att jag kunde gĂ„ ut idag o imorgon. Va fel det blev. Idag var det den blötaste, tristaste och jobbigaste 8 km pĂ„ pĂ„ hela Ă„ret (Ă„ förra Ă„ret) jag var genomblöt. Överallt. Jag hade vattenpölar i skorna. Kallt ocksĂ„. Usch sĂ„ trĂ„kigt. 
Men aja, kanske ska ta trĂ€ningen inne imorn dĂ„... 
Annars dĂ„? Jo Alicia har tagit 5 Ă„rs sprutan o det gick galant. Hon var lite orolig innan för hon var rĂ€dd att hon skulle fĂ„ ta sprutan typ i kinden eller pĂ„ nĂ„got annat konstigt stĂ€lle đŸ€š

Torsdag 
Varit pĂ„ möte i HĂ€gersten för att checka vad Alfalux pysslar med. 
Har suttit med Nina resten av dagen idag för att bestĂ€lla julen 2019. Inte jĂ€ttepepp pĂ„ det men det gick bra. KĂ€nner att jag har koll pĂ„ lĂ€get. 
Vi Ă„kte Ă„ hĂ€mtade Alicia frĂ„n fsk direkt efter, hon blev sĂ„ glad att Nina kom. 

IkvĂ€ll blev det tacos- pĂ„ en torsdag. Vilken lyx va? Junia hade en förelĂ€sning om vad Pi innebĂ€r (3,14) och det var vĂ€ldigt kul för hon satt sin pappa pĂ„ plats o lĂ€rde honom ngt nytt ang Pi. 
Blir en tidig kvĂ€ll i sĂ€ng för imorgon Ă€r det fullrulle. 

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0