Hej mitt i veckan

Idag har Junia hängt med Lucas hela dagen - LYCKA. Hon har det så roligt med honom, så himla fint att hon har honom! Idag har de filmat, hälsat på på ljusexperten i Tälje, fikat, hängt på stan osv. Bästa! 

Alicia var på fsk, men eftersom vädret var så dåligt har de mest hängt inne på Tom Tits idag för att springa av sig. 
Jag själv har jobbat, hann även med en avstickare för lash lift på cosmetink. 🤗
Väl hemma blev det omelett till middag för mig, nu på kvällskvisten följde Junia med mig på en 6 km PW. Hon cyklade, jag gick snabbt. 🏃🏼‍♀️🚴🏼‍♀️
Kim spelar golf så nu ska jag lägga mig pladask i soffan å kolla på en serie. 

(null)

Om ni inte har lyssnat på sommar i P1 så gör det. Dagens program av Stina Wolter var ett av det starkaste jag hört. Jag grät, å vad jag grät. Men ibland log jag. Jag kände så mycket efter. Jag tänkte så mycket på Junia. Man relaterar. 
Å gud, lyssna !!! ❤️
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0