Hej då Maj

Maj har varit helt otrolig. På alla plan. Är så tacksam, men dock har min kropp tagit stryk. Jag är utmattad. Slut. Jag är inte 25 längre. 

Vi började med Kroatien. Kom hem, packade om och begav oss till Kaly. Hem och hann hälsa på mormor på sjukhuset och lite babyshower för Sandra innan jag åkte till Malmö och Tyringe. 
Sen gjorde jag, Kim, Sarah å Budda Rom. Som var en sån upplevelse att jag inte tror att jag tagit in allt än. Två dagar efter vi landat (igår) så har jag å Sarah 65-års fest här hemma. 
25 pers å vi bjöd på mat o drinkar å vattenpipa. Jag la mig 05.30 och då var inte jag den sista uppe. 
Grym fest och vi dansade å skrattade så mycket. 
Imorgon fyller jag 32. Jag önskar mig lugnet nu. Jag orkar inte ens tänka mat, alkohol och fest längre. Vill inte packa den där väskan igen. (Men åker till Järvsö på tisdag så lite måste jag packa) 
Livet. Maj var en livetsfest. Tack, men nu börjar Juni med träning och nyttig mat. Det känns bra. 
(null)

(null)

(null)
Malmö bjöd på goda drinkar och sov hos värdparet Joel o Emy. (Jag, Carl o Emy är kollegor, de har ljusexperten i Malmö å Kungsbacka) 

(null)
I Tyringe fick vi kolla in konsthantverks produktion och sedan middag samt se hur man tillverkar öl. 

(null)
I fredags så hämtade jag tre busiga tjejer från fsk. 
(null)

(null)

(null)
Vi kommer tillbaka någongång Rom! 


Gårdagens fest, dock fick jag inte så många bilder med min telefon. Jag var FÖR upptagen.
(null)

(null)

(null)

(null)

Årets första dopp i Sverige. Klockan var väl ca 03.. eller något sånt. Ser väldigt fridfullt ut iaf. 
(null)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0