💐🇾đŸ‡Ș❀

Hej. Ville bara skriva ner lite nu sĂ„ jag inte glömmer vad som hĂ€nt nu igen. 
Min mage har blivit bĂ€ttre med medicinen. MĂ„r illa ibland men de dĂ€r knivhuggen jag kĂ€nt i mellangĂ€rdet Ă€r borta och det Ă€r jag sĂ„ glad över. 
Jag inte kan hĂ„lla igĂ„ng som jag brukar. Är sĂ„ trött. 
Gick ut en promenad i tisdags pĂ„ 8 km och efter det var jag lagom trött. 
I tisdags eftermiddag var det Ă€ven Viksbergskolansdag sĂ„ jag, Alicia Ă„ Kim var med Junia i skolan och fick testa pĂ„ det mesta. 

I onsdags var det först tandlĂ€karbesök för Alicia och sedan skolavslutning för Junia. 
Efter den Ă„kte vi till stan och Ă„t lunch pĂ„ nya Mira Mar. Har inte varit dĂ€r sen Ă€garbytet och jag tycker det var riktigt nice. 
NĂ€r vi kom hem somnade jag faktiskt pĂ„ soffan. 

Idag har jag jobbat. Kom hem sent, men fick en vĂ€rldsklass risotto med scampi o sparris till middag.  
Yeeeey! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0