En lite ovanlig midsommar

Kim och Alicia firade med vänner på dagen. Jag och Junia satt på flyget och landade 16.00 på Arlanda. 
Cecilia kom och hämtade oss och vi åkte direkt hem till Lasse å Åsa som bjöd in till midsommarfirande med mycket god mat & dryck. Vi hade 5 kamp (som Kim och Junia vann) 
Vi åt jordgubbstårta och spelade MIG. Helt lagom mysigt firande efter en resedag från Grekland. Tack så mycket ❤️ 

På midsommardagen tog vi en lång sovmorgon och sedan begav vi oss till nykvarn å hämtade upp Budda å Victor för att bada på sandtorpsbadet. 
Sarah anslöt sig när hon slutat jobbet. 
På kvällen grillade vi o jag käkade rökta räkor. Barnen röjde på på studsmattor å jag vet inte vad medan vi spelade kort. 

I söndags så var Junia iväg å lekte med en kompis. Jag, Kim å Alicia åkte till Trosa och så åt vi en sen lunch/ eller tidig middag på fina fisken i solen. 

Vi avslutade midsommarhelgen med en golfrunda på kallfors. 

Tack midsommar. Du var fin! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0