32 år

Söndagen var INTE ok. Eller jo jag mådde helt ok men jag var så sjukt trött. 
Efter allt städ osv så var det bara chill i soffan som gällde. Carina å Per kom över på kvällskvisten med en present. 🥰
I måndags blev jag väckt med skönsång i sängen av Kim å kidsen. Sedan blev det avokado/mynta macka till frulle. Typ det bästa jag vet. 
Sen blev det jobb (o där blev jag överraskad med en jättefin blomma!🥰) o till kvällen blev jag firad med en så god middag av familjen. Riktig bra tonfiskfilé (typ stekt 1 min på varje sida) å chilimayo o rotfrukter i ugnen. Å så presenter! 
Sen plingade det på dörren å där stod Lasse å Åsa som kom för att lämna en present. 🥰 

Idag så var det dags för min mormor att bli utskriven från Dalens sjukhus i sthlm. Jag o min bror åkte dit 10.30 å sen tog vi med mormor å alla dessa saker(gåstol, rullstol, mm)  in i bilen å begav oss till Järvsö där hon ska bo nu. Helt omöjligt för henne att bo i lägenheten i Hägersten med alla trappor. 
Vi var framme Järvsö, hos Hans, vid 15-tiden o där var även moster å Gunnar o tog emot oss. 
Det blev lite mat å fika innna jag o Jonas  begav oss hem igen. Vid 20.30 var jag hemma. Så himla skönt för mitt hjärta att mormor är "hemma" igen bland sin familj o inte på sjukhus längre. 
Nu blir allt bra ❤️ 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0