Veckostart

I måndags var som sagt barnen hos sin farmor å Pelle. Det blev Gröna Lund till tjejernas glädje. De älskar verkligen grönan och åker ALLT som de får - längdmässigt. Junia åkte för första gången eclipse och det var ju väldigt modigt tycker jag 😱
(null)
Så efter flera flera timmars åk så kom dom hem igår kväll och berättade allt i detalj. Blå Tåget var tydligen bäst på hela grönan (och flygande mattan i slutet på lustiga huset) 

Idag tisdag har det varit jobb, fsk å fritids. Vid 18 tog tjejerna cyklarna å cyklade hem till farfar å Åsa. Jag och Kim passade på att gå 9 hål, gick sådär. Men jag är glad över min nya bag 🙃 
(null)

Kim ser lagom road ut men det är bara för att det gick bättre för mig än för honom. Plus att han skyllde allt på att det blåste för mycket.... 🤔

Nu är det natti natti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0