Tisdag

Okej. Jag var uppe 07 imorse. Alltså 06 svensk tid. Jag vete tusan själv hur det gick till men jag tog mig till mitt klädskåp och bytte om till träningskläder. Sen joggade jag iväg. 
Efter 2,5 km kom jag ikapp Åsa. Passade såklart på att skrämma henne 😈hehe. 
Va hemma igen 08, tog en dusch försökte väcka barn. Victor sov skavfötters med Alicia så det var tre kids att väcka. Fick bara upp en till frukosten som serverades kl 08.30. 

Sen så tog vi vårt pick o pack och åkte till Vlyhadia. Fin dag, utsökt lunch på paradisio. 

På eftermiddagen åkte jag å Kim moppe till Massouri för att boka bord på en restaurang  till på lördag.  Fick även i oss lite glass å sen hemma blev det pool. 

Innan det blev middag spelade vi yatzy. 
Middag intogs på Telendos så vi tog båten över och även här var maten 👌🏼

Imorgon upp tidigt. Vi ska åka till Pserimos. 🛳

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0