Middag & bio

Igår efter jobbet så tog jag en promenad till Rosenlund där jag mötte upp Mikaela, Becca å Sarah. Vi åkte till Pinchos på Exploria å käkade middag å drack drinkar 🍹😍
Som vanligt jättegott och trevligt med lite gossip sådär en onsdagskväll. 
Efter maten åkte vi till Heron där Cecilia anslöt sig. Köpte candy å hann med ett glas rosse innan bion. 
Vi såg Lejonkungen och den var såklart bra. Jag grät, jag tyckte Timon och Pumba var bäst! Så som i den tecknade varianten. 
Sån mysig film, ska se den med kidsen också. 
(null)

Vid 22.30 var jag hemma igen och då blev det näst sista avsnittet på Game Of Thrones. Kan inte fatta att vi plöjt 8 säsonger sen april... spänningsmässigt är det nog den bästa serie jag någonsin sett. 
Ikväll blir det sista avsnittet 😭😭😭😭 jag vill inte att det ska vara över... 💔 

Nu är jag på jobbet, slutar strax och då ska jag spela golf med Kim, Sarah å Budda. Trevligt ! Å vädret är ju på TOPP!  ✌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0