Lördag 🏃🏼‍♀️🥂🍽

Jag var hemma vid 14-tiden i lördags. Bytte om till träningskläder och mötte upp Alicia och Kim. Alicia cyklade och jag o kim joggade bredvid (Junia hängde med Tilde) 
Efter ca 3 km så vände Kim å Alicia hemåt igen och jag mötte upp Nina så vi kunde ta en PW runda. Blev en på 13 km så det var inte så pjåkigt. 
Väl hemma blev det dusch å fix innan Kim skjutsade mig till Nina (och för att plocka upp Junia) 
Nina bjöd på gambas al ajillo och lite annan tapas å till de skålade vi i bubbel 🥂 
Så mysigt och vi pratade om allt möjligt och lyssande på musik. 
Vi avslutade kvällen med en drink på stan innan kl blev 01 och Kim kom och hämtade mig. 
❤️❤️❤️ 
Jag glömde bort att ta bilder. Igen. Ska bättra mig på den punkten! 

Idag söndag så har vi varit o hämtat Junias nya cykel och jag köpte mig en ny golfbag. Den är grå och ljusrosa. En Emelie bag helt enkelt. 
Nu på kvällen kom farmor Carina å Pelle för att hämta barnen, de ska sova hos dem o hitta på något skoj imorgon. 
Gäller att passa på att göra saker nu i Sverige för om en vecka åker kidsen till Kaly i 4 veckor. 😄 

Nu blir det dusch (vi kom precis hem efter en runda) och sen GOT 🤓🤓🤓

Ps, vad hände med sommaren? 😩


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0