Ledig fredag ☀️☀️☀️

Min dag började tidigt. Kl 10 mötte jag upp Sarah och Cecilia på stan för att köra manikyr och pedikyr. Måste ju vara fina till Grekland 😉 
Efter en skön stund där så sa vi hej då och jag o Cilla åkte hem till mig för ett glas rosse i solen. 
Vid 12 kom Jelena, Kalle å Becky och hämtade upp oss och vi begav oss till Skärgårdvåfflan ( som ligger i Oxelösund) vi mötte upp Emma och Molly där. 
Och sicket väder vi fick. Satt precis vid vattnet. Jag tog en skärgårdsvåffla och den satt som en smäck! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bra dag 👍🏼 

När jag kom hem svirade jag om för Budda å Sarah kom förbi på lite bubbel innan vi tog en Uber till Mira Mar där vi åt olika libanesiska rätter. 😋😋😋
Så fullt ös denna dag med många goa vänner! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0