Dagarna som gått...

Förutom jobb, fritids o fsk så har veckan bjudit på roligheter också. I onsdags var junia och Alicia hemma hos whålstedts hela dagen och lekte på. 
Jag, Kim och Cecilia ansöt oss efter våra jobb och det blev tacomiddag, snacks och såklart fotboll. Riktigt trevlig kväll 🇸🇪
I torsdags slutade jag tidigt, Junia hängde hos farfar och Åsa och jag kunde hämta Alicia i rimlig tid. Vi åkte och hälsade på hos ljusexperten södertälje, sen vidare hem till Lasse å Åsa. 
På kvällen efter middagen tog jag en lång PW tillsammns med Nina på 11 km. Var tvungen att hålla bra tempo för det blåste som f-n. 
När jag kom hem blev det 2 avsnitt GOT med Kim. 

Idag fredag har vi varit lediga! = sovmorgon! 
Vid 10.30 åt vi frukost, sen gick jag ut och gick medan de övriga gjorde sig klara. 
Efter lunch åkte vi till heron och gick på bio. Vi såg Alladin och den var riktigt bra. Båda barnen tycker den var jättespännande. 
Efter det så åkte vi och kollade på cykel till Junia. Dags för en 20 tum. 
Sen blev det shopping i kungenskurva på HM, 4 nya bikinis å baddräkter till Kaly  😉 så lite annat smått å gott. Vid 19 var vi klara å åkte hemåt. Det blev käk från kolgrillen och sen pladask ner i soffan för film. 

Imorn jobb sen lite ledigt igen. 😍
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0