Torsdag

Efter jobbet hämtade jag Junia från fritids. Vi åkte till maxi o handlade allt till hennes pyjamasparty som är imorgon. 
Direkt efter det så åt vi middag, å sen gick jag, Mary, Åsa å Cecilia ut på en PW. 
När jag kom hem så fixade Junia och jag allt pynt med ballonger osv. En stor madrass i vardagsrummet där man kan få sova över. 
Redo för en bra dag imorgon, klockan står på 06 då vi ska upp å sjunga för Junia. 
Hon har önskat sig Nutellamacka, liten semla och oboy till frukost. Det får hon också. Vilken mamma jag är va? Dränker mitt barn med socker. 
Men det är därför de är så söta våra döttrar
😉😉😉 
(null)

7 år imorgon. Min stora tjej. Gud va jag älskar dig. Å den lilla då, 5 år om 3 veckor. Alicia, Alicia, du som alltid skulle vara liten. 
Ni är bäst! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0