Juli

(null)
Kalle fyllde 2, det blev kalas đŸ™ŒđŸŒ 

(null)

(null)
Sverige spelade bra fotboll 

(null)
Jag var pĂ„ AW med jobbet 

(null)
Junia gick pĂ„ semester och sa hej dĂ„ till fsk. 

(null)
Tjejerna hjĂ€lpte mig en dag pĂ„ jobbet. 

(null)
Sverige spelade igen! 

(null)
8 juli gick hela familjen pĂ„ semester, vi Ă„kte direkt till Kalymnos! 

(null)
Dagen efter Ă„kte jag Ă„ Kim till Rhodos, dĂ€r trĂ€ffade vi Per o Carina m vĂ€nner. 

(null)

(null)
VM finalen! 
(null)

(null)
Äntligen kom bĂ€sta Theo! 

(null)
Per o Carina kom! 
Sen dröjde det inte lĂ€nge sĂ„ kom Lasse och Åsa! 😊
(null)
Vi Ă„kte till Pserimos! 

(null)

(null)
SĂ„ kom Cecilia, Robban, Tobbe o Kalle pĂ„ besök! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nyp mig i armen vilken sommar vi hade! ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0