Hej onsdag

Full fart denna vecka, redan onsdag. 
Försöker hålla igång jobb, träning å hemmet. 
I måndags var jag ute å gick med Linnéa å Mikaela. I tisdags gick jag, Malin o Åsa ut i snålblåsten blandat med snö. Den var mindre kul. Och ikväll var jag ute med Åsa. Känns sjukt skönt att vara igång. 
I måndags så var Junia med mig till jobbet eftersom fritids var stängt. 
Men istället för att tråka där så fick hon följa med Maria o Felicia till Leos lekland. Vilken lycka! 
(null)

I tisdags så hängde både Christopher och Celine med hem Junia efter fritids. Full fart här hemma! 😅 Alicia blir super-exalterad med STORA kompisar. 

Idag onsdag så har vi fixat pass till tjejerna. Jag å Kim käkade lunch tillsammans på Planet Mesh. Det händer fasen inte ofta vi lunchar tillsammans en vardag. 1 gång om året om vi ens lyckas med det. 

Och så äntligen köpte jag en väska från LV. Tack, tack, tack Kim för presentkorten jag samlat på mig. ❤️❤️❤️ jag är så glad. 
(null)



(null)


Jag ville ha en som man kunde ha över axeln, ni vet över huvudet. Jag vill ha mina händer och armar fria.  Lagom o fin tycker jag. Ska premiär använda den imorgon! 👜❤️

Nu blir det sängen! Imorgon är det skolstart för Junia! Gääääsp, dags med dessa tidiga mornar igen, blivit bortskämt o lämnat vid 09 på fritids men nu är det 08 som gäller! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0