Fira fira fiiiiira

En vecka har passerat. Det går undan, mycket i kalendern som ska klaffa. 
I lördags så hade vi födeseldagsmiddag för att fira Junia och Alicia. 
Vi beställde libanesisk buffé till middag o det gick hem. Supergott! Åsa hade som vanligt gjort världens godaste tårta o daimkakor. 
Barnen fick bla skidhjälmar, biokort, bouncekort, kläder, skidglasögon, sneakers, o leksaker. Mycket nöjda! ⭐️ 
Det blev inte så jättesent på lördagen så vid 23 hade alla gått. 

(null)

(null)
Lyckad kväll för våra tjejer ❤️ 

I söndags var vi uppe tidigt för att åka till Flottsbro för att inviga skidor å allt annat nytt men jag mådde inte bra alls. Så stannade hemma. Däremot kändes det bättre efter lunch så jag tog en promenad för att få frisk luft. 

Det hade iaf gått bra i backen o det var roligt att höra! 
På kvällen somnade jag först av alla. 19.10. Mådde väl fortfarande inte helt 100... men sov hela natten som en liten gris å vaknade på måndagen redo för veckan! 

Imorgon ska Alicia ha med sig glass till fsk för att fira sin födelsedag. 
På kvällen ska tjejerna åka med Jonn o Sandra till Heron för att äta o gå på Röjar-Ralf på bio (som de fick i födelsedagspresent) behöver jag säga att de är ÖVERLYCKLIGA?! Det är full fokus mot helgen nu. Den kommer bli GRYM 🙌🏼 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0