❓❓❓

När vi lämnat Matilda å Oliver blev vi kvar hos Wåhlstedts. 
Jag å Mary gick ut 1 mil. Det var skönt. 
Mindre skönt när vi kom tillbaka från promenaden för jag fick en allergiskreaktion av en proteinshake (med pulver) som jag drack o blev jättedålig!!! 
Halsen gjorde så ont, det stack i hela munnen o halsen. Så vi åkte hemåt. Så efter 20 min så blev jag yr och började få kramper i magen. 
När jag fått upp all shake började jag må bättre. 
Har aldrig varit med om något liknande. 

Junia åkte iaf hem till Cecilia på kvällen. Hon sov över för att de skulle upp jättetidigt idag för att vara i Katrineholm på gymnastikläger över dagen. 
Alicia hängde med farfar och Åsa medan Kim körde tennis (?) med Tobbe i bollhallen. Så jag kunde ta det lugnt. 
Idag mår jag precis som vanligt. 
Sååå skumt! 

Idag har vi inte några direkta planer. Kanske ska ta en titt på vart vi ska bo när vi åker till Thailand. Vi åker om en månad! 😍 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0