Rolig vecka

Förutom vanliga jobbet så har jag även hunnit med att gå på belysningsmässan i Älvsjö. 
I tisdags så gick jag med Albin å Lovisa. På onsdagen gick jag med Maria, Lucas å Nina. 
Det var inte lika många wow det här året, men några pärlor hittade vi. Och sen får man man så himla mycket inspo. 
Trä, färgglatt, sammet, glas... men också avskalat å skadinaviskt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På onsdagskvällen så gick jag å Maria åt på resturang den gamle och havet tillsammans med några andra LjusExperter. Så god mat så det var inte sant! Å super trevligt! 
Vi var hemma vid 23 så det blev inte jättesent. 
Tack för fina dagar kollegor å vänner ❤️ 

(null)

(null)

(null)


I dag fredag och jag jobbade halvdag. Hämtade kidsen och sen har vi bara myst hemma med lite fredagsmys och Talang. 
Imorgon är jag ledig, Junia har gymnastik, sen är det kalas för Matilda på Leos lekland och sen på kvällen ska jag, Kim, Sarah å Budda på en efterlängtad vinprovning på Turinge Ost och Vin. Sån efterlängtad kväll, har inte intagit rödvin sedan nyår! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0