Julbak och lucia

I söndags hade vi vårt årliga julbak. Vi började kl 10 och vi bakade lussebullar, pepparkakor, knäck, diamfudge (som kan vara det godaste godiset jag ätit) och cornflakescrisps. 
När vi var klara runt 16 tiden så kom lasse och Åsa över för att smaka å ta en glögg ❤️ 
(null)

(null)
Vi har julbakat i 30 år nu. Och de senaste 7 åren har jag fått göra det med mina barn ❤️ traditionen lever vidare. 

En annan tradition är att vi var och tittade på förskolans luciafirande inne på Tom Tits i onsdags. Alicia har varit lucia under alla år men i år valde hon att vara pepparkaksgumma. 
Så, det var sista luciafirandet på Tom Tits, nästa år har vi två skolbarn. 
(null)

(null)

(null)

Sen direkt efter lucian så var det dags för avslutning på gymnastiken. Jag och Alicia var i brunnsängshallen och Kim och Junia åkte till bounce där Junia hade sin avslutning. 

I torsdags så hade jag bolagstämma på morgonen. Var klara vid 11.30 å åkte vidare till nästa möte med Lucas ang marknadsföring via sociala medier.
Sedan hämtade jag barnen å sen vidare till ateljé Schulte där tjejerna tog årets syskonfoto. 
Efter det så tog kim med sig barnen och jag fick åka på julklappsjakt. 
 
Så nu jobbar jag varje dag fram tills vi åker till Järvsö men vi ska hinna med lite andra trevligheter också! 
Ikväll kommer malin, Henke , Carina å Pelle över. Imorgon efter jobbet ska jag ha glöggmys med vänner ❤️ visst är det underbart med julen 🤗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0