Jobb jobb jobb

Hela förra veckan inkl helgen bodde jag på jobbet. Black Friday , första advent. Mycket, mycket att göra. 
Tror även vi slog rekord försäljningsmässigt på fredagen 👊🏼 
(null)
Vegan i en månad! CHECK 💯
(null)

(null)

(null)


På fredagskvällen så hängde cecilia med oss. 
På lördagen efter jobbet så var familjen Budai här hemma. Vi käkade pizza och spelade spel , Victor sov kvar. 

I söndags kände jag att jag fick ont i halsen o megaförkylningen kom som ett brev med posten. SÅ JÄKLA typiskt. 
Så nu kör jag sista arbetsdagen imorn onsdag sen ledig torsdag o fredag! 🙌🏼 
Vi är 12 pers som ska på Avicii-konserten på torsdag. Kommer ju bli grymt! Yeeees! Och önskar jag är frisk tills dess ✊🏼

Hörs då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0