Sista sommarhelgen?

I fredags så var jag rätt seg, så det satt rätt bra att både Junia och Alicia var på kringelfestivalen (ja, i regnet) med sina kompisar. Junia åkte dit med Celine efter skolan och Alicia med fsk-kompisen Elin. 
(null)

(null)
(Junia sov kvar hos Celine) 
Jag fick en finmiddag i form av varm avokado med räkor å parmesan till förrätt och en kräftsoppa till varmrätt. Kan varit den godaste kräftsoppa jag ätit. Tack Kim! Recept här: 
https://www.ica.se/recept/kraftsoppa-grundrecept-725851/

På lördagen så var ju faktiskt solen tillbaka och det hurrade vi för! Vi åkte nämligen ut till Cecilias land på Aspö. 
Så Cecilia, jag, Kim, barnen + Celine, Tobbe,Sarah och Victor hade en helt fantastik lör o sön där. Tog bilen till Nynäshamn o sedan Utö express till Aspö. 
Vi badade, spelade spel, åt kräftor, gick på upptäcktsfärder, grillade, barnen lekte burken typ 100ggr😀
Ville inte att helgen skulle ta slut, vi tog sista båten hem och var nog inte hemma i huset förrän 20.30 på söndagen.  Då - pladask ner i sängen. Så trötta och nöjda! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0