Sista semesterveckan

Hej. Vi kom hem i fredagskväll och då väntade sushi med Lasse och Åsa. Alicia har längtat i tre veckor efter sushi så det passade perfa! 
I lördags så kom Hampe och Elvira. Senare även Carina å Pelle. De tog med sig tjejerna till exploria och Junia åkte hem till en kompis för att sova kvar. 
Kim å hampe åkte å körde hoj och jag gjorde mig redo inför kvällen. Ville fira Kim (eftersom det var hans födelsedag i söndags) 
Jag, Sarah, Malin, hampe å Kim fick skjuts till vidbynäs där vi åt italiensk buffé och så var det liveband så vi sjöng å dansade med där till kl 01. Då blev det en taxi in till stan där vi träffade Micke som körde lite efterfest. 
Gick och la oss 04. Bra kväll 👍🏼 
(null)

Tog bara en bild, resten är oklart! 

I söndags blev det sovmorgon. Av naturliga skäl. Kidsen kom hem med P+C vid 14 med tårta å present. 
Så det blev lite firande även på söndagen 🥳 

Mån, tis och ons har varit lugna hemmadagar med lite rens i garaget, barnen har varit i lekparken och cyklat här i området. 
Imorgon börjar Junia ettan! Kan inte förståååååå .... min plutta. 
Alicia längtar så hon nästan spricker för att få gå på fsk igen. Speciellt till alla kompisar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0