Mitt i veckan

Onsdag. Jag är ledig. Det blev en lunch på rosteriet när Junia slutade plugget. Smoothiebowl. Fräsch i den här värmen! Så mättande. Ska jag köra på fler gånger! 👌🏼

Tittade in hos Nina å sa hej, eller rättare sagt Kims hjälp behövdes då deras kyla lagt ner och i denna värme var det minst sagt hett i butiken, sedan var det bara hem å byta om för det var terminstart för Alicias gymnastik. 

På lördag är det dags för Junia att kicka igång. Som hon har längtat! Nytt för denna termin är att de delat på gruppen. Så de är färre gymnaster nu men utökat timmarna och kör bollhallen varje lördag istället för varannan. 
Tror hon kommer bli ännu mer taggad nu! Hoppas i alla fall! 

En annan sak är ju : HALLÅÅÅ vart har lilla Tora tagit vägen? Min hippie, min knasboll, min virrpanna. Hon är forfarande allt det där men hon är inte liten längre. 
Hon har vuxit ifrån mig i sommar. Det är bara kompisar som gäller. Å vad hon älskar sina kompisar. 

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0