”Vardag” 😅

I tisdags var det dags för att komma in i de gamla rutinerna igen. Jag skjutsade barnen till skola/fsk sen åkte jag till BMW för att fixa en grej med bilen. På jobbet då hade vi inspelningsdag med Lucas. Tog många bilder och planerade lite. 
(null)

(null)
Lucas är GRYM och så driven för att vara så ung! Hejja Hejja dig! 

Jag slutade tidigt för att kunna hämta barnen. För sent i tisdagskväll kom äntligen Kim hem från Bali. Vi har längtat och saknat honom som bara den. 

Onsdagen var helt underbar. Vi åt frukost tillsammns, sen spelade vi golf och åt en så god vego-lunch på turinge ost och vin. 
Sedan veckohandlade vi och hämtade Junia när hon slutat skolan. 
På kvällen gymnastik för barnen och sedan sprang jag min runda i kvällssolen ner till mälarbadet. 
Tack onsdag 🙏🏼 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0