Helgen đŸšąđŸ‘đŸŒđŸ˜‚â€ïž

I fredags kom jag ivĂ€g nĂ„got tidigare frĂ„n jobbet, vilket uppskattads hemma dĂ„ Kim hade fixat en god middag ❀ 
PĂ„ lördagen var jag ledig Ă„ dĂ„ stod det gymnastik pĂ„ schemat för Junia. Jag tog en springrunda pĂ„ 7 km Ă„ sen nĂ€r Cecilia Ă„ Junia kom frĂ„n gympan Ă„kte vi hem till Lasse Ă„ Åsa Ă„ grillade korv till lunch. Blev tom ett glas rosĂ© i vĂ„rsolen. Fin dag! 

Sen var det bara dags för mig att göra mig klar. Lovisa Ă„ Maria frĂ„n jobbet kom till mig vid 15 Ă„ Kim skjutsade oss till Birka dĂ€r vi skulle kryssa i 21 timmar. 🚱
Vi Ă„t sĂ„ god middag, sen hĂ€ngde vi pĂ„ hytten Ă„ snackade massa om allt Ă„ inget pĂ„ denna jord, drack bubbel, lyssnade pĂ„ musik Ă„ sen gick vi och dansade Ă„ drack drinkar. 
Hade sĂ„Ă„Ă„Ă„ kul och vi dansade nog till 04 pĂ„ morgonen! 

Söndagen var inte lika kul, men sĂ„nt Ă€r livet. 
Kom tillbaka till sthlm kl 14 Ă„ sen raka vĂ€gen hem för lite mer sömn o mat. 

(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0